Laskulla maksaminen

Lasku sekä pinssit

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Erämaksu sekä pinssit

Svea Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Erämaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessa www.svea.fi/pins.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki


Faktura

Svea Webpay (nedan Svea) ger dig möjligheten att köpa varorna mot faktura med minst 14 dagars betaltid. När man väljer att betala på faktura får man PINS. Registrera poängen på www.svea.fi/pins. Vi ber dig observera följande:

Om du väljer ”faktura” som betalalternativ kontrollerar vi dina kreditupplysningar mot din personbeteckning.
Inköpen levereras till den adress som finns registrerad i befolkningsregistret. Om du använder en s.k. stark identifiering med dina nätbankskoder (TUPAS) kan inköpen skickas till den leveransadress som du har angett. Dröjsmålsräntan är 7 % + referensräntan enligt räntelagen. Vi debiterar 5 euro för betalningspåminnelser. Köparen måste ha fyllt 18 år.
Ändra faktura till kontokredit

Du kan ändra fakturan till en kontokredit genom att betala det minimibelopp som anges på fakturan. Du hittar närmare kreditvillkor för kontokrediten på baksidan av den första fakturan. Som kontokreditkund kan du göra inköp till ditt konto hos Sveas avtalskunder. Du kan alltid göra nya inköp om du har kreditutrymme kvar och betala inköpen i delar enligt kreditavtalets villkor. 

Du kan när som helst betala hela kontokrediten utan tilläggskostnader. Om du vill utnyttja ditt konto även för andra inköp under avtalstiden och den valda betaltiden för din kredit redan är maximal ska du höja det månatliga avbetalningsbeloppet. På motsvarande sätt kan du sänka din månatliga delbetalning om du vill förlänga din betaltid. I frågor som gäller din kredit kan du alltid kontakta kundtjänsten på 09 4242 3330 eller asiakasinfo@svea.fi.

Delbetalning 

Svea Webpay (nedan Svea) ger dig möjlighet att betala dina inköp i delar. Detta är möjligt efter att du har godkänt kriterierna för kreditgivningen och fyllt i din personbeteckning vid kassan. När du använder en s.k. stark identifiering med dina nätbankskoder (TUPAS) skickas dina inköp till den önskade leveransadressen. I annat fall levereras inköpen till den adress som finns registrerad för dig i befolkningsregistret.

Du väljer den kredittid som passar dig bäst. Krediten ska betalas inom den avtalade tidsperioden. Detta förutsätter att du betalar minst det månatliga belopp som avtalats. Du kan naturligtvis även betala hela krediten på en gång utan kostnader för den outnyttjade kredittiden.

Du får (två exemplar av) avbetalningsavtalet till din hemadress. Underteckna det ena exemplaret och sänd det tillbaka till Svea. Samtidigt får du även närmare villkor för avbetalning, som du godkänner genom att underteckna dem.
I frågor som gäller din kredit kan du alltid kontakta kundtjänsten på 09 4242 3330 eller asiakasinfo@svea.fi.

Om betalningarna uteblir och du inte har kontaktat oss för att diskutera betalningarna överför vi vår fordran till indrivning enligt villkoren i konsumentskyddslagen. Mer information om villkoren och servicen får du av vår kundtjänst. Läs om närmare villkor här. Mer information om distansförsäljning och e-handel finns på konsumentverkets webbplats www.kuluttajavirasto.fi eller i vårt kontokreditavtal på www.sveawebpay.fi. Svea följer även personuppgiftslagen. Mer information om detta finns också på konsumentverkets webbplats.

Kontaktuppgifter
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1a
00180 Helsingfors
Telefon: 09 4242 3330
E-post: asiakasinfo@svea.fi
www.sveawebpay.fi