Ajanvarausohjeet ja maksutavat

Nykyinen nettiajanvarauksemme otettiin käyttöön toukokuussa 2021. Mikäli et ole asioinut meillä 1.5.21 jälkeen, tulee sinun ensin rekisteröityä varatessa aikaa ensimmäistä kertaa.

Varaatko aikaa muulle kuin itsellesi?  Kaikki kohdat on täytettävä, varauksen tekeminen ei onnistu ilman sosiaaliturvatunnusta. Jos varaat aikaa lapselle, käytä lapsen nimeä ja sosiaaliturvatunnusta. Huoltajana voit käyttää omaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.

Ajan voi varata vaihtoehtoisesti myös puhelimitse 0207340720. Puhelut tulevat toimipisteeseemme ja vastaamme näin toimipisteen aukioloaikoina. Mikäli sopivaa aikaa ei ole nettiajavarauksessa tarjolla, niin silloin kannattaa myös soittaa, järjestämme ajan.

Toimipisteissämme on käytössä korttimaksu, emme ota vastaan käteistä. Voit maksaa palvelumme myös Fipla -laskulla, jolloin sinulle toimitetaan sähköpostilla ja/tai tekstiviestinä maksulinkki, jonka kautta voit maksaa laskun verkkopankissa tai maksukortilla. Osamaksulla maksaminen on mahdollinen SVEA paymentsin kautta ja sitä varten luottotietosi tarkistetaan. Teemme saatavien perinnän suhteen yhteistyötä Visma Amilin kanssa.

Käteistä emme siis ota vastaan maksuvälineenä.

Mikäli työnantajasi tarjoaa sinulle Epassi-sovelluksen tai Smartumin kautta hyvinvointiedun, voi tätä saldoa käyttää lääkäri-, hoitaja- ja laboratoriopalveluidemme maksuun. Eli meillä voi maksaa myös Epassin tai Smartumin hyvinvointisaldolla!

Nettiajanvaraus

Palvelut -sivulta löydät apua oikean käyntityypin valitsemiseen.

VARATUN AJAN PERUMINEN

Peruutukset tulee tehdä 4 tuntia ennen varattua aikaa. Myöhemmin perutuista ajoista veloitamme 48€. Varatun ajan voit siirtää veloituksetta neljä tuntia ennen varattua aikaa.

Varmistamme näin yhdessä vapaiden aikojen riittämisen mahdollisimman usealle.